اسنپ‌پی

با اسنپ‌پی
الان بخـر، بعـدا پرداخت کن!

با اسنپ‌پی الان بخـر، بعـدا پرداخت کن!

با اسنپ‌پی
الان بخـر، بعـدا پرداخت کن!

مزایای استفاده از سرویس اعتباری

اسنپ‌پی یه راه حل جدید پرداخت است که به کاربران این امکان را می‌دهد محصولی که لازم دارند را بدون نیاز به ضامن یا وثیقه، در یک فرایند خیلی ساده الان بخرند و هزینه‌اش را بعدا پرداخت کنند.

پرداخت سریع و راحت
پرداخت سریع و راحت

پرداخت بدون نیاز به اتصال به اینترنت و درگاه بانک و وارد کردن رمز دوم، تنها با یک کلیک

مدیریت بهتر موجودی
مدیریت بهتر موجودی

ذخیره موجودی حساب برای پرداخت‌های با اهمیت بالاتر تا زمان بازپرداخت

خرید با قیمت مناسب‌تر در شرایط تورم
خرید با قیمت مناسب‌تر در شرایط تورم

خرید محصول با قیمت فعلی و پرداخت هزینه آن در آینده

نحوه ثبت‌نام در سرویس اعتباری

در سوپراپلیکیشن اسنپ، روی آیکون سرویس اعتباری بزنید.
در سوپراپلیکیشن اسنپ، روی آیکون سرویس اعتباری بزنید.
وارد صفحه سرویس اعتباری می‎‌‎‌شوید.
وارد صفحه سرویس اعتباری می‎‌‎‌شوید.
کدملی خود را وارد کنید و سپس دکمه فعال‌سازی را بزنید.
کدملی خود را وارد کنید و سپس دکمه فعال‌سازی را بزنید.
پس از انجام بررسی‌ها ، وضعیت درخواست‌تان به شما اطلاع داده می‌شود.
پس از انجام بررسی‌ها ، وضعیت درخواست‌تان به شما اطلاع داده می‌شود.

سوالات متداول

سرویس اعتباری اسنپ پی چیست؟

سرویس اعتباری، راهی سریع و آسان برای پرداخت هزینه‌ها بدون داشتن موجودی است. با فعال‌ کردن این سرویس، اعتبار مشخصی تا پایان همان ماه به شما تعلق می‌گیرد و می‌توانید از اعتبار خود برای پرداخت هزینه سفر، سفارش غذا، سفارش از سوپر مارکت، خدمات پزشک و مشاور و سفارش از داروخانه بدون داشتن موجودی استفاده کنید. توجه داشته باشید که از تاریخ استفاده تا پایان هر ماه فرصت دارید تا صورت‌حساب خود را تسویه کنید.

 

چگونه می‌توانم سرویس اعتباری خود را فعال کنم ؟

سرویس اعتباری تنها برای کاربران منتخب که واجد شرایط هستند فعال می‌شود.

اگر کاربر واجد شرایط هستید، برای فعال‌سازی این قابلیت، در بخش اطلاعات کاربری در سرویس درخواست خودرو وارد «سرویس اعتباری» شوید یا به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن بروید و روی «آیکن اعتباری» یا «بنر اعتباری» بزنید. پس از فعال‌سازی قراردادی بین شما و اسنپ‌پی منعقد می‌شود.

توجه داشته باشید سرویس اعتباری پس از فعال‌سازی روش پرداخت پیش فرض شما خواهد شد. هر زمان که بخواهید می‌توانید آن را، در بخش اطلاعات کاربری «تنظیمات» در بخش مدیریت پرداخت تغییر دهید، همچنین امکان تغییر روش پرداخت در طول سفر نیز وجود دارد و می‌توانید از روش‌های پرداخت دیگری که راحت‌تر هستند استفاده کنید.

superapp homepage 1 153x300 1 superapp homepage 153x300 1 cab menu 1 168x300 1

آیا استفاده از سرویس اعتباری هزینه اشتراک دارد؟

در حال حاضر برای استفاده از سرویس اعتباری حق اشتراکی دریافت نمی‌شود و رایگان است.

چرا برای فعال‌سازی سرویس اعتباری کد ملی لازم است؟

کد ملی شما با حفظ شرایط محرمانگی برای احزار هویت و تطبیق با شماره موبایلتان استفاده می‌شود.

چگونه می‌توانم صورت‌حساب اعتباری‌ام را تسویه کنم؟

برای تسویه‌حساب، در بخش اطلاعات کاربری در سرویس درخواست خودرو وارد «سرویس اعتباری» شوید یا به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن بروید و روی «آیکن اعتباری» یا «بنر اعتباری» بزنید بعد از دیدن صورت‌حسابتان، در صفحه اصلی برنامه یا از قسمت بدهی‌ها، روی دکمه پرداخت بزنید، با ورود به درگاه بانکی می‌توانید حسابتان را تسویه کنید. مهلت تسویه‌ حساب پایان هر ماه است، اما نگران نباشید برای راحتی شما امکان پرداخت تا ۵ روز بعد هم وجود دارد.

no fee payment1 169x300 1 no fee payment2 169x300 1

اگر تا پایان دوره نتوانم از تمام موجودی سرویس اعتباری خود استفاده کنم، باقی‌مانده آن چه می‌شود؟

تا پایان دوره تعیین شده فرصت دارید از موجودی سرویس اعتباری خود استفاده کنید. توجه داشته باشید، با تمام شدن دوره، موجودی باقی‌مانده قابل انتقال به ماه بعد نخواهد بود.

اگر هزینه‌های مربوط به اسنپ از موجودی سرویس اعتباری‌ام بیشتر بود چکار کنم؟

در این صورت نمی‌توانید از سرویس اعتباری برای پرداخت هزینه‌هایتان استفاده کنید. اما نگران نباشید با پرداخت بدهی تا قبل از تاریخ سررسید، موجودی‌تان دوباره به سقف اعتبار اولیه می‌رسد و در صورت داشتن موجودی کافی می‌توانید دوباره از سرویس اعتباری استفاده کنید.

از کجا می‌توانم فهرست صورت‌حساب‌های پرداخت‌شده خود را ببینم؟

به بخش «فهرست پرداخت‌ها» در اطلاعات کاربری برنامه سرویس اعتباری بروید. فهرست صورت‌حساب‌های پرداخت‌شده شما در این قسمت قابل مشاهده است.

payments

اگر صورت‌حسابم را در موعد مقرر پرداخت نکنم چه اتفاقی می‌افتد؟

تاریخ سررسید شما پایان هر ماه شمسی است اما برای راحتی شما امکان پرداخت تا ۵ روز بعد هم وجود دارد. این بدان معناست که آخرین مهلت پرداخت صورت‌حساب بدون جریمه دیرکرد (وجه التزام) تا روز پنجم ماه بعد است. در صورت عدم پرداخت صورت‌حساب در این بازه ۵ روزه، مبلغی معادل ۵% از بدهی پرداخت‌نشده به عنوان جریمه دیرکرد محاسبه و به مبلغ صورت‌حساب شما اضافه می‌شود و به ازای هر ماه دیرکرد این مبلغ دوباره محاسبه و به جریمه دیرکرد ماه قبل اضافه می‌شود. اما نگران فراموشی پرداخت صورت‌حساب خود نباشید هر ماه از روش‌های مختلف مانند پیامک و اعلان‌ها موعد تسویه به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

توجه داشته باشید در صورت بی‌توجهی به پرداخت در موعد مقرر با توجه به اطلاع‌رسانی‌های انجام شده، علاوه بر اینکه دیگر نمی‌توانید از سرویس اعتباریتان استفاده کنید و بدهکار می‌شوید، اطلاعات شما به عنوان مشتری بد‌حساب به نهادهای نظارتی و اعتبارسنجی ارائه می‌شود.

payment exp2 169x300 1 payment exp1 169x300 1 1

چگونه می‌توانم سرویس اعتباری‌ام را غیرفعال کنم؟

در حال حاضر، امکان غیر فعال‌سازی سرویس اعتباری در اپلیکیشن وجود ندارد، ولی اگر از سرویس اعتباری برای پرداخت هزینه‌هایتان استفاده نکنید و یا روش پرداخت پیش‌فرض خود را تغییر دهید برای شما صورت‌حسابی صادر نمی‌شود. 

برای بیان سوالات، نظرات و مشکلات خود با چه شماره‌ای تماس بگیرم؟

 برای بیان سوالات، نظرات و مشکلات خود می‌توانید با پشتیبانی به شماره ۹۶۸۶۲۰۲۱-۰۲۱ تماس بگیرید.
یا از طریق پشتیبانی آنلاین (چت) در اپلیکیشن اسنپ‌پی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...
منو
فروشگاه
0 مورد سبد خرید
0 لیست علاقمندی
حساب کاربری من